Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 158.00 TL | 158.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 158.00 TL | 158.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 158.00 TL | 158.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 158.00 TL | 158.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 158.00 TL |
Havale / Eft | 158.00 TL |
Posta Çeki | 158.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İmam Maturidi, İslam düşüncesinde, “akılcı din anlayışının” temsilcisi çok büyük bir Türk düşünürüdür. O, hiçbir şeyin hikmet ve gayesiz yaratılmadığını söyleyerek Allahın yarattığı her şeyde bir hikmetin bulunduğunu ifade etmiştir. Allahın güzel olanı emrettiği ve çirkin olanı da yasakladığını bu sebeple, iyi ve kötünün insan aklıyla bilindiğini söyleyerek ahlaki bir görüş getirmiştir.
Böyle bir Türk düşünürünü anlaşılır bir dille kaleme alan yazara teşekkür etmek bir görevdir.
Yazar,“Ayetleri yorumlarken, Kuranın bütünlüğünden hareketle neyin kastedildiğini ortaya çıkarılmalı yani yorum yapılmalıdır. Bu yorum, ayetin söylediğini bir kenara atmadan farklı bir yorum geliştirmemelidir,” tarzında Kuran-ı Kerimin ruhuna uygun bir fikir serdeden İmamı Maturidinin bu konudaki düşüncelerini sade ve anlaşılır bir dille serdederek Türk Düşüncesine bir hizmette bulunmuştur.
İmam Maturidinin, ”Kuranın yorumunda, tefsirle tevil yolunu ayırarak tevil yolunun açık tutulması halinde, sorunların çözümünün kolaylaşacağını belirttiğini ve kendinden sonraki çağlara ışık tuttuğunu, tevil yasaklandığı zaman,meseleleri çözüme kavuşturmanın imkansızlaştığı” şeklindeki düşüncesini açıklıkla ortaya koymuştur. Bu tespiti takdire şayandır.