Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 130.00 TL |
Havale / Eft | 130.00 TL |
Posta Çeki | 130.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bu çalışmada İslam medeniyetinin ilk teşekku¨l su¨recinden gu¨nu¨mu¨zdeki mu¨tekabili olan yeniden teşekku¨l veya diriliş su¨recine ve onun bir alt seti veya parçası olan İslami iktisat çalışmalarına bir rehberlik çıkarılıp çıkarılamayacağı ve eğer çıkarılabilecekse bunun usulu¨ ile sınırları tartışılmaktadır.
Bu maksatla önce İslam medeniyetinin ilk teşekku¨l döneminin genel bir tasvir ve tahlili yapılmakta, daha sonra onun bazı karakteristik özelliklerinden hareketle bir medeniyet modeli ve/veya metodolojisi çıkarılmaya çalışılmaktadır. Buna bir metametodoloji denemesi de denebilir. Daha sonra bu metametodolojinin, anılan dönemin gu¨nu¨mu¨zdeki mu¨tekabili olan İslam medeniyetinin yeniden teşekku¨l dönemi için yol gösterici bir tarafı olup olmadığı değerlendirilmektedir.
Anılan iki dönem ve onların tekabu¨l ettiği su¨reçler, makro hatta mega su¨reçlerdir ve her birinin altında çok sayıda alt su¨reç yer almaktadır. Bu sebeple bu su¨reçlerin her biri önce tevaru¨s ve inşa su¨reçleri şeklinde bir tasnife, onların da her biri teorik ve pratik su¨reçler diye daha alt dereceli bir tasnife tabi tutulmaktadır. Nihayet, teorik ve pratik su¨reçler de hala çok geniş kapsamlı fenomenler olduklarından, konu belli bir alan, yani İslamî iktisat çalışmaları örneği u¨zerinden somutlaştırılmaya çalışılmaktadır.