Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200.00 TL | 200.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 200.00 TL |
Havale / Eft | 200.00 TL |
Posta Çeki | 200.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Mistikler ve “idealistler” her zaman du¨nyanın bir yanılsama olduğufikrini öne su¨rdu¨. Şimdi ise kuantum fiziği, bu inancı gu¨çlendiren teoriler ortaya koyuyor.
Yakın zamana kadar, Newton gibi fizikçilerin deneysel yaklaşımları, du¨nyanın onu gözlemleyen insan bilinci olsun veya olmasın var olduğu fikrini telkin ediyordu. Ama insanlık gerçeklikle ilgili asla objektif olamamıştır ve olamayacaktır. Tu¨m önyargılarıyla insan zihni her zaman, deneylerin en bilimsel aşamasında bile, gerçek nesnelliği ulaşılması imkânsız hale getirir.
Modern fizikçiler, gerçekliğin, ölçebildiğimiz ve açıkça gözlemleyebildiğimiz fiziksel du¨nyanın yasaları ile gözlemcilerin öznel bakış açısının bir birleşimi olduğunu belirtiyorlar. Evrenin bu “hepsel” göru¨nu¨mu¨ ise, en derinlerimize yerleşmiş bu¨tu¨n bilimsel inançlarımıza meydan okuyor ve gerçekliği görme şeklimizi kökten değiştiriyor. Benzer göru¨şlerini Holografik Evren’de de dile getiren Michael Talbot bu kitabında evrene ve fiziğe dairkökleşmiş bu¨tu¨n inançları yeniden sorguluyor ve bilime “alternatif” bir bakışın mu¨mku¨n olduğunu söylu¨yor.