Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 274.00 TL | 274.00 TL |
2 Taksit | 137.00 TL | 274.00 TL |
3 Taksit | 96.81 TL | 290.44 TL |
4 Taksit | 73.30 TL | 293.18 TL |
5 Taksit | 59.18 TL | 295.92 TL |
6 Taksit | 49.78 TL | 298.66 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 274.00 TL | 274.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 274.00 TL | 274.00 TL |
2 Taksit | 142.48 TL | 284.96 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 274.00 TL | 274.00 TL |
2 Taksit | 142.48 TL | 284.96 TL |
3 Taksit | 95.90 TL | 287.70 TL |
4 Taksit | 72.61 TL | 290.44 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 274.00 TL |
Havale / Eft | 274.00 TL |
Posta Çeki | 274.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Doğuşundan bu yana Medeniyet kavramı öteki ile karşılaşma çerçevesinde tanımlandı. Karşı kavramlar olarak vahşilik ve barbarlık ise, diğer toplumları uygarlaştırmak için şiddet uygulamanın bir gerekçesine dönüştü. Müslüman toplumlarda medeniyet, zamanla sömürgecilerin ve onların yerel muadillerinin dayattığı bir hayat tarzı olan modernleşme ile eş anlamlı hale geldi. Bununla birlikte, bu eserde vurgulandığı gibi, Batılı olmayan toplumların moderniteye direnişi veya onu kabulü homojen olmamıştır ve ötekileştirme de tek yönlü değildir. Şarkiyatçı söylem İslami Doğuyu egzotik, baştan çıkarıcı ve evcilleşmemiş bir öteki olarak tasvir etmişse de buna karşılık gelen garbiyatçılık da Batıyı ruhsuz, mekanik bir öteki olarak klişeleştirmiştir.
Avrupalı düşünürler, ötekileştirme ekseninde medeniyetin sınırlarını sürekli tahkim etmiştir. Müslüman toplumların medeniyet düşüncesiyle karşılaşması da bu karşıtlık çerçevesinde gerçekleşmiştir. Bununla birlikte Müslüman toplumlarda Batılı medeniyet kavramına karşı üç ana yaklaşım ortaya çıkmıştır: Medeniyeti tamamen reddeden tutucu yaklaşım, Batı medeniyetini sorgusuz sualsiz kabul eden modernist yaklaşım ve modernliği İslami mirasın eleştirel merceğinden geçirerek benimsemeyi amaçlayan ıslahçı yaklaşım. İslam medeniyetinin doğası, tarihi ve geleceği ile ilgili tartışmalar bu üç görüş bağlamında formüle edilmiştir. Bu bağlamda sosyal teorideki yerleşik önyargılara meydan okuyan bu kitapta, Avrupamerkezci medeniyet anlayışı sorgulanırken aynı zamanda modernleşme, küreselleşme ve medeniyet tartışmalarının geleceğine bir ışık tutulmaktadır.