Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 550.00 TL | 550.00 TL |
2 Taksit | 275.00 TL | 550.00 TL |
3 Taksit | 194.33 TL | 583.00 TL |
4 Taksit | 147.13 TL | 588.50 TL |
5 Taksit | 118.80 TL | 594.00 TL |
6 Taksit | 99.92 TL | 599.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 550.00 TL | 550.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 550.00 TL | 550.00 TL |
2 Taksit | 286.00 TL | 572.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 550.00 TL | 550.00 TL |
2 Taksit | 286.00 TL | 572.00 TL |
3 Taksit | 192.50 TL | 577.50 TL |
4 Taksit | 145.75 TL | 583.00 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 550.00 TL |
Havale / Eft | 550.00 TL |
Posta Çeki | 550.00 TL |
Kapıda Ödeme | 560.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Elinizdeki eser, hadis hafızı ve tarihçi Haris bin Üsâme’nin (v. 282) Müsned-i Hâris adıyla bilinen eseri için Nureddin el-Heysemî’nin (v. 807) yazdığı zevâiddir. Eser, ‘Buğyetu’l-Bâhis an Zevâid-i Müsnedi’l-Hâris bin Ebî Usâme’ veya ‘Müsned-i Hâris’ olarak bilinir.
Heysemî, kendisine tamamına yakın kısmı ulaşan, fakat günümüze pek az bir bölümü gelmiş olan Müsned’in (Dârü’l-Kütübi’z-Zâhiriyye, Mecmua, nr. 55/2, vr. 183a-197a, nr. 101/16) Kütüb-i Sitte’de bulunmayan 1136 rivayetini bir araya getirmiştir. Son tarafı eksik olan yegâne nüshası üzerinde Hüseyin Ahmed Sâlih el-Bâkerî Medine el-Câmiatü’l- İslâmiyye’de bir doktora çalışması yapmış (1405/1985) ve Hâris bin Ebû Üsâme’nin Müsned’inin eksik kısımlarını onun başka kitaplardaki rivayetlerinden faydalanarak tamamlamaya çalıştığı bu eserini iki cilt halinde yayımlamıştır.
Eser çoğunluğu itibariyle sahih ve hasen hadislerden meydana gelmiş olup bölüm ve bâblara ayrılmıştır. Biz, eserin okunabilirliğini arttırmak için hadislerin tahrici ve tahkikine yer vermediğimiz gibi, eserde yer alan mevzu hadisleri de tercüme etmeyi hadis ilmi açısından uygun görmedik. Hadislerde geçen sened zincirinin de sadece ilk râvisini zikrettik.