Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 92.00 TL | 92.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 92.00 TL |
Havale / Eft | 92.00 TL |
Posta Çeki | 92.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Batı metafiziğinin tarihinde, Platon’dan Nietzsche’ye dek varlık meselesi farklı suretler altında ve tarzlarda kendini hep tartışmaya sunageldi. Bu tartışma, “post-metafizik” adı verilen bu çağda da, bir şekilde devam edeceğe benziyor. Biz bu risalede bazı aceleci ve toptancı post-metafizik mülahazalar arasında kaynıyor görünen varlığa müteallik bazı esaslı meseleleri “kendi” zaviyemizden yeni baştan veya yeni bir ışık altında tartışmaya açmayı deniyoruz.
Ne – Varlık ve Ahlâk, kısmen veya bir ölçüde, Heidegger ile Levinas’ı –bilhassa bu iki düşünürü– yıllar içinde bir arada okuma çabamıza dayanıyor. Bu bakımdan, burada serdedilen düşünceler, başkaları yanı sıra, esasen bu iki düşünürün düşünceleriyle yerine göre hem diyalog hem de polemik içinden gelişiyor. Burada biz mezkûr düşünürleri bir arada okurken, bu arada kendi sesimizi bulma, kendi sözümüzü söyleme çabası içinde bulunuyoruz.
Sonu nihilizme varan içinde yaşadığımız işbu ileri teknolojizasyon çağında, varlığı bir de fıtrat suretinde ve dahi fıtratın çağrısına mukabele sadedinde ahlâk noktainazarından tartışmaya açmak kendini bize bir gereklilik, hatta bir zorunluluk olarak hissettirdi. Bu husus, eldeki risalenin sebeb-i telifini oluşturuyor tam da.