Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 100.00 TL | 100.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 100.00 TL |
Havale / Eft | 100.00 TL |
Posta Çeki | 100.00 TL |
Kapıda Ödeme | 110.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Troçki’nin sürgündeki ilk büyük ürünü, onun çapında bir Marksist teorisyenden beklenmeyecek bir şey, somut bir tarih eseriydi. Rus Devriminin Tarihi (1930) bir çok yönden bugüne kadarki Marksist tarih edebiyatının en üstün, bir tarihçenin ustalığını ve tutkusunu bir politik önderin ve bir örgütçünün etkinliğiyle ve belleğiyle birleştirerek geçmişi yeniden değerlendirmenin örneğiydi.
-Perry Anderson-
Rus Devriminin Tarihi, gerek çap, gerek güç ve gerekse ihtilal konusunda Traçki’nin fikirlerini tam anlamıyla açıklaması bakımından onun en büyük eseridir. Dünya edebiyatında bir ihtilali, başlıca önderlerinden biri tarafından açıklayan tek eserdir. Ama troçki bir tarih., olarak aktörlüğünün ve görgü tanıklığının üstüne çıkar. Sezar için sçylenenler ‘yani yazarlığının komutanlığının ve politikacılığının yanında gölge olduğu’ Troçki için söylenemez. Eserini çok ince testlere tutar ve genellikle kanıtlarla desteklemeye çalışır. Kendi otoritesinden hiç bir zaman sözetmez; yalnız arada sırada, o da pek seyrek olarak kendisini sahneye sokar.
-Isaac Deutscher-