Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 85.00 TL | 85.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 85.00 TL | 85.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 85.00 TL | 85.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 85.00 TL | 85.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 85.00 TL |
Havale / Eft | 85.00 TL |
Posta Çeki | 85.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Ürün Açıklaması
Sanat Dünyamız 197 / Kasım – Aralık 2023 - Yapı Kredi Yayınları
Sanat Dünyamız dergisi 197. sayısında “Ev: Neresi?” başlıklı dosyasıyla okurla buluşuyor. Dosya ev kavramının değişen anlamlarına eğilen ve kapsamlı şekilde inceleyen yazılardan oluşuyor. Dergide Ozan Özkan, İşe Yarar Bir Şey filminden Füreyanın öykülerine, Yeşilçam filmlerindeki evlerden, Aaahh Belindaya, Gülsün Karamustafa, Hale Tenger ve Özgül Arslanın eserlerine uzanan bir aksta evin popüler kültürdeki yerini inceliyor. Nora Tataryan, Nevin Aladağ, Neriman Polat ve Gözde İlkinin eserlerinde perdeleri incelediği yazısıyla dosyaya katkıda bulunuyor. Monica Papi, oikos kavramından yola çıkarak Gordon Matta-Clark, Rachel Whiteread, Mona Hatoum, Ilya Kabakov, Do Ho Suh ve Etel Adnanın eserleri üzerinden ev kavramının güncel sanatın kısa tarihi içindeki anlamlarını araştırıyor. Seda Niğbolunun Pınar Öğrencinin Gurbet Artık Bir Ev filmi üzerine denemesi, Eda Berkmenin Nil Yalterin eserleri üzerine incelemesi ve Özgün Eylül İşcenin “Evin Ötesi” sergisi üzerine değerlendirmesi göç kavramını feminist perspektiften okuyarak evin anlamlarını açıyor. Sınır/sız küratör ekibi evin anlamlarını bugüne dek düzenledikleri sergilerdeki eserler üzerinden takip ediyor. Didem Yazıcı ise evin annelikle değişen anlamları üzerine anne olan sanatçılar Ekin Saçlıoğlu, Gülşah Mursaloğlu ve Özge Açıkkolla bir söyleşisini sunuyor. Bülent Diken ve Carsten Bagge Laustsenin “Dışlanma Figürleri” makalesinin çevirisi ise bu sayıda dışarıda bırakılanlar ve içeride yer alanlar üzerinden eve dair düşünmemizi sağlıyor.
Dosya haricinde Ece Balcıoğlu sanatı ve 23 Kasımda açılacak sergisi üzerine Fatma Tülinle bir söyleşi gerçekleştiriyor. Süreyyya Evren sanat ve anlam çerçevesi üzerine yazılarını “Anlam Çerçevesi” serisinin üçüncü yazısıyla sürdürüyor. “Görsel Notlar” bölümünde ise Sevil Tunaboylu eser üretim süreci ve atölyesi üzerine notlarıyla yer alıyor. Derginin her sayı bir sanatçının ajandasına yer veren “Ajanda” bölümü ise bu sayı Depo İstanbulda “Teyel, Uzuv, İlizarov” isimli sergisi süren Çınar Esleke emanet.
Sanat Dünyamız dergisi 197. sayısında “Ev: Neresi?” başlıklı dosyasıyla okurla buluşuyor. Dosya ev kavramının değişen anlamlarına eğilen ve kapsamlı şekilde inceleyen yazılardan oluşuyor. Dergide Ozan Özkan, İşe Yarar Bir Şey filminden Füreyanın öykülerine, Yeşilçam filmlerindeki evlerden, Aaahh Belindaya, Gülsün Karamustafa, Hale Tenger ve Özgül Arslanın eserlerine uzanan bir aksta evin popüler kültürdeki yerini inceliyor. Nora Tataryan, Nevin Aladağ, Neriman Polat ve Gözde İlkinin eserlerinde perdeleri incelediği yazısıyla dosyaya katkıda bulunuyor. Monica Papi, oikos kavramından yola çıkarak Gordon Matta-Clark, Rachel Whiteread, Mona Hatoum, Ilya Kabakov, Do Ho Suh ve Etel Adnanın eserleri üzerinden ev kavramının güncel sanatın kısa tarihi içindeki anlamlarını araştırıyor. Seda Niğbolunun Pınar Öğrencinin Gurbet Artık Bir Ev filmi üzerine denemesi, Eda Berkmenin Nil Yalterin eserleri üzerine incelemesi ve Özgün Eylül İşcenin “Evin Ötesi” sergisi üzerine değerlendirmesi göç kavramını feminist perspektiften okuyarak evin anlamlarını açıyor. Sınır/sız küratör ekibi evin anlamlarını bugüne dek düzenledikleri sergilerdeki eserler üzerinden takip ediyor. Didem Yazıcı ise evin annelikle değişen anlamları üzerine anne olan sanatçılar Ekin Saçlıoğlu, Gülşah Mursaloğlu ve Özge Açıkkolla bir söyleşisini sunuyor. Bülent Diken ve Carsten Bagge Laustsenin “Dışlanma Figürleri” makalesinin çevirisi ise bu sayıda dışarıda bırakılanlar ve içeride yer alanlar üzerinden eve dair düşünmemizi sağlıyor.
Dosya haricinde Ece Balcıoğlu sanatı ve 23 Kasımda açılacak sergisi üzerine Fatma Tülinle bir söyleşi gerçekleştiriyor. Süreyyya Evren sanat ve anlam çerçevesi üzerine yazılarını “Anlam Çerçevesi” serisinin üçüncü yazısıyla sürdürüyor. “Görsel Notlar” bölümünde ise Sevil Tunaboylu eser üretim süreci ve atölyesi üzerine notlarıyla yer alıyor. Derginin her sayı bir sanatçının ajandasına yer veren “Ajanda” bölümü ise bu sayı Depo İstanbulda “Teyel, Uzuv, İlizarov” isimli sergisi süren Çınar Esleke emanet.
Marka:
Yazar:
Sayfa:
108 Sayfa
Kağıt:
1.Hamur Kağıt
Boyut:
22.00x28.00 cm
Barkod:
4440000003968