Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 130.00 TL | 130.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 130.00 TL |
Havale / Eft | 130.00 TL |
Posta Çeki | 130.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Seyyid Kutub, 20. yüzyılın en etkili alimlerinden biridir. Sadece yetiştiği Mısır kültür havzasını değil, İslam dünyasının diğer bütün havzalarını da etkilemiştir.
Seyyid Kutuba göre İslam, hayatın tüm alanlarını kuşatan ve düzenleyen ilahi bir düzendir. Kutub, İslamın sadece ibadetlerin toplamı olmadığını, hayatın bütün alanlarını kuşattığını savunur. Bu yüzden İslamı sadece ibadetler ile sınıflandırmaya çalışan anlayışlara karşı çıkar. Kutuba göre; sömürgeci güçler, İslamı asıl özelliklerinden uzaklaştırarak tanınmaz hale getirmeye çalışmışlardır.
19. yüzyılda İslam dünyasını etkileyen iki önemli şahsiyet Muhammed Abduh ve Cemaleddin Afganidir. Efgani, salt politik bir dönüşümü öngörüyor, yöntemi yukarıdan aşağıya doğru idi ve düşüncelerinin ana karakteristiği ihtilalcilik idi. Abduh ise kültürel ve toplumsal dönüşümü temel alıyordu. Onun projesinde eğitim anahtar bir terimdir. Seyyid Kutubun, Muhammed Abduh Tan ayrılan tarafı eğitimin felsefesini sorgulamasıdır. Eğer modern dünyayla bir hesaplaşma içinde olacaksanız bu eğitimi formuyla, muhtevasıyla, felsefesi, yöntemleri ve araçlarıyla onu tarih sahnesine çıkaran misyonuyla sorgulamak zorundasınız.
21. yüzyılın Müslümanı bu alim, entelektüel, şehid ve dava adamını yakından tanımak, zamanın ruhuna uygun anlama cabası içinde, idealini ve fikirlerini yaşatmasıdır.