Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 365.00 TL | 365.00 TL |
2 Taksit | 182.50 TL | 365.00 TL |
3 Taksit | 128.97 TL | 386.90 TL |
4 Taksit | 97.64 TL | 390.55 TL |
5 Taksit | 78.84 TL | 394.20 TL |
6 Taksit | 66.31 TL | 397.85 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 365.00 TL | 365.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 365.00 TL | 365.00 TL |
2 Taksit | 189.80 TL | 379.60 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 365.00 TL | 365.00 TL |
2 Taksit | 189.80 TL | 379.60 TL |
3 Taksit | 127.75 TL | 383.25 TL |
4 Taksit | 96.73 TL | 386.90 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 365.00 TL |
Havale / Eft | 365.00 TL |
Posta Çeki | 365.00 TL |
Kapıda Ödeme | 375.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Bu kitapta Cumhuriyet Dönemi Türk Şiir ve Mekan ilişkisinin nitelikleri belirlenmeye, şiirdeki eğretilmeler, simgeler, imgeler kısaca bütün mekansal mecazlar çözümlenmeye çalışılmakta; şiir, şair, mekan ilişkisinin kültürel poetik ve kişisel kökenlerine dair bazı sonuçlara ulaşılmaktadır. Şiirin mekanları şairin ve şiirin bütün yaşantı ve düşlerini şehirlerin evlerin dağların ve denizlerin hafızalarında toplayan aynalarında; yansıtan nesnel simgesel ve imgesel kaynaklardırlar. Örneğin; Yahya Kemal medeniyeti oluşturan kolektif ruhun peşinde olduğu için İstanbulu şiirin merkezi haline getirmiştir. Onun plastik sanatlara yaklaşan şiiri, birazda şehri, şiirde yeniden inşa etmek istemesine bağlıdır. Denizler ve göller Haşimin saklanıp gizlenmesi için muhayyel mazaralara dönüşürler. Tanpınar, içindeki estetik ve kültürel düzeni ararken mekanların diline bakar ve onların hafızasıyla kendi hafızasını buluşturmaya çalışır. Ağrı Dağı Ahmet Muhipte sınırlılık ve sonsuzluk özgürlük ve yücelik dünyevi ve metafizik ile ilgili bir çok mecazlara hayallere kaynaklık eder. Kaldırımlar Necip Fazılda modern hayatın ayartıcılığının yanlızlığının kaotik yapısının simgesi olurlar. Cumhuriyet döneminin önemli bir figürü olan devrimci ve mazlum şair kimliği Nazım Hikmetin yattığı hapishanelerden çıkar. Dolayısıyla mekanların şiir ve şair ; şiirin ve şairin de mekanlar üzerindeki izlerini hesaba katmadan dönem şiirini bütünüyle değerlendirmenin imkanı yoktur.