Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150.00 TL | 150.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 150.00 TL |
Havale / Eft | 150.00 TL |
Posta Çeki | 150.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Tiyatro, bir sanat olduğu kadar aynı zamanda metin, beden, görüntü, ses, dans, müzik gibi birden fazla ortamın bir arada kullanıldığı çoklu bir ortamdır. Yirminci yüzyılda radyo, sinema, televizyon, internet gibi kayıtlı ve dijital ortamların sahnelemelerde kullanılmasıyla birlikte, tiyatro bir ortam olarak çok hızlı bir değişime uğradı. Bu değişim, tiyatronun ontolojik olarak canlı bir sanat olup olmadığının sorgulanmasına ve tiyatroyu diğer sanatlardan ve ortamlardan ayıran şeyin ne olduğunun tartışılmasına yol açtı. Çünkü hızla çoğalan ortamlar, metinden mekana, karakterlerden oyunculuğa, sesten seyircilik biçimlerine kadar tiyatro
öğelerinin tamamını etkiledi ve dönüştürmeye de devam ediyor.
Burcu Yasemin Şeyben’in Tiyatro ve Multimedya adlı kitabı, bir iletişim ortamı olarak tiyatroyu değerlendiren ve tiyatronun ortamsallaşmasını tarihsel, kuramsal ve dramaturjik bir düzlemde ele alan Türkiye’de yayımlanmış ilk kitaptır. Kitap, Batı’da kayıtlı sesin ilk kullanıldığı oyunlardan telematik performanslara, çoklu ortamlı sahnelemelerin tarihsel gelişimlerini, tanımlar ve örneklerle birlikte sunuyor. Türkiye’den Berkun Oya, Zişan Uğurlu, Yeşim Özsoy Gülan, Kerem Kurdoğlu gibi tiyatrocuların oyunlarını inceleyerek, Türkiye’de çoklu ortam kullanılan oyunların sahnelemelerini ve bu ortamları dramaturjiye nasıl kattıklarını değerlendiriyor.
Kitap, hem bir ortam olarak tiyatronun tartışılmasının hem de Türkiye’deki güncel oyun incelemelerinin artması bakımından önem taşıyor.