Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320.00 TL | 320.00 TL |
2 Taksit | 160.00 TL | 320.00 TL |
3 Taksit | 113.07 TL | 339.20 TL |
4 Taksit | 85.60 TL | 342.40 TL |
5 Taksit | 69.12 TL | 345.60 TL |
6 Taksit | 58.13 TL | 348.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320.00 TL | 320.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320.00 TL | 320.00 TL |
2 Taksit | 166.40 TL | 332.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320.00 TL | 320.00 TL |
2 Taksit | 166.40 TL | 332.80 TL |
3 Taksit | 112.00 TL | 336.00 TL |
4 Taksit | 84.80 TL | 339.20 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 320.00 TL |
Havale / Eft | 320.00 TL |
Posta Çeki | 320.00 TL |
Kapıda Ödeme | 330.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Çalışmamızın ana konusu, bakım nafakalarından olan ve Türk Medeni Kanunu m. 175’te düzenlenen yoksulluk nafakasıdır. Diğer nafaka türlerinde olduğu gibi burada da nafakaya karar verilmesi için belli şartların sağlanması gerekmektedir. Bu şartları, çalışmamızın 2. bölümünde ele alacağız.
Yoksulluk nafakasına ilişkin kanuni düzenleme bu nafakanın süresiz olarak hükmedilmesini öngörmüştür. Mülga Medeni Kanun’da bir yıl olarak ödenmesi öngörülen ve eleştirilen bu nafaka türünün 4721 sayılı Türk Medeni Kanunu’nda da süresiz olarak düzenlenmesi eleştirilmektedir. Elbette öğretide bu durumu savunan yazarlar da mevcuttur. Anayasa Mahkemesinin somut norm denetimiyle önüne gelen davada nafakadaki bu süre sorunu Anayasa’ya aykırı bulunmamış ve esastan ret kararı verilmiştir. Süreyle ilgili tartışmaları, çalışmamızın 3. bölümünde ayrıntılı şekilde ele alacağız.