Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 215.00 TL | 215.00 TL |
2 Taksit | 107.50 TL | 215.00 TL |
3 Taksit | 75.97 TL | 227.90 TL |
4 Taksit | 57.51 TL | 230.05 TL |
5 Taksit | 46.44 TL | 232.20 TL |
6 Taksit | 39.06 TL | 234.35 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 215.00 TL | 215.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 215.00 TL | 215.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 215.00 TL | 215.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 215.00 TL |
Havale / Eft | 215.00 TL |
Posta Çeki | 215.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Dünyada ve ülkemizde kaliteli yazılım ürünlerinin ortaya çıkamamasının en temel nedeni, analiz ve tasarım süreçlerini atlayan ya da önemsemeyen yaklaşımlarla yazılım geliştirilmesidir. İyi yazılım ürünü için iyi bir analiz ve tasarım sürecinin işletilmesi şarttır. Bu kitapta yazılım uygulamalarının analizi ve tasarımında kullanılabilecek en önemli tekniklerden biri olan nesneye-yönelik analiz ve tasarım tekniği, UML üzerinden örneklerle anlatılmaya çalışılmıştır. Nesneye-yönelik analiz ve tasarım konusunda literatürde yer alan yabancı kaynaklar dışında, ülkemizde yazılım sektöründe çalışan yazılım geliştiricilerin, yazılım mimarlarının, yazılım mühendislerinin, programcıların, iş/sistem analistlerinin ve proje yöneticilerinin yararlanabileceği çok fazla Türkçe kaynak bulunmamaktadır. Bu kitabın ele alınmasındaki ana noktalardan biri yazılım geliştiren firmaların ihtiyaç duyduğu bu Türkçe kaynak eksikliğinin giderilmesidir. Diğer bir nokta ise üniversitelerin bilgisayar ve yazılım mühendisliği bölümlerinde çoğu zaman yüzeysel olarak geçilen yazılım gereksinim analizi ve tasarımı konularında kullanılmak üzere öğrencilerin faydalanacağı bir kaynağın ortaya çıkarılmasıdır. Nesneye-yönelik analiz ve tasarım ile ilgili konu anlatımları ve bu konu anlatımlarını destekleyici kodlama ve tasarım örnekleri ile hem yazılım profesyonellerine hem de öğrencilere bir farkındalık kazandırılmaya çalışılmıştır. Ayrıca, bu kitabın dijital dönüşüm sürecinde yazılım konusunu ele alan işletmeler için de önemli bir kaynak olacağı düşünülmektedir.
İçindekiler
Dijital Toplum ve Bilgi Sistemleri
Kurumsal Bilgi Sistemi Uygulamaları
Sistem Geliştirme Sürecinde Bilgi Toplama
Gereksinim Mühendisliği
Yazılım Geliştirmede Modelleme
Nesneye-Yönelik Programlama
Nesneye-Yönelik Analiz
Yazılım Tasarımı ve Prensipleri