Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 380.00 TL | 380.00 TL |
2 Taksit | 190.00 TL | 380.00 TL |
3 Taksit | 134.27 TL | 402.80 TL |
4 Taksit | 101.65 TL | 406.60 TL |
5 Taksit | 82.08 TL | 410.40 TL |
6 Taksit | 69.03 TL | 414.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 380.00 TL | 380.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 380.00 TL | 380.00 TL |
2 Taksit | 197.60 TL | 395.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 380.00 TL | 380.00 TL |
2 Taksit | 197.60 TL | 395.20 TL |
3 Taksit | 133.00 TL | 399.00 TL |
4 Taksit | 100.70 TL | 402.80 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 380.00 TL |
Havale / Eft | 380.00 TL |
Posta Çeki | 380.00 TL |
Kapıda Ödeme | 390.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Hayatımızı, maddi işleyişin tetiklemesi ile, zihnimizde yaşarız. İşleyişin görülmesi, farkındalığımız bağlamında idrak etmiş olmaktır. Bu da akılla olur. Akıl bunu yapabilmek için isimleriyle tarif edilmiş değerlerimizin varlığına ihtiyaç duyar.
Fizik varlık ve maddi işleyiş, hayatı zihnimizde feno-maddi olarak yaşatır. Spin olgusu ve zaman kavramı mahiyetleri itibarı ile bilinmediği sürece, feno-maddi işleyişi kavramak mümkün değildir.
Bilimin konusu, değerler bağlamındaki sebeplere dayalı feno-maddi işleyiştir. Sebep sonuç ilişkisi benliğimizde sürekli artış gösteren tecrübemiz konumuna girer.
Farkındalığımız, benliklerimizin farklılığından dolayı farklı olup, aynı konudaki red ve kabullerimiz kişiliğimiz bağlamında göreceli hale gelir.
Hayatın, değerlerin üzerine bina edilmiş olması ve feno-maddi yaşanıyor olması kitabın mahiyetler ve hakikatleri olarak yazılmasını gerektirirken; kişilikler bağlamındaki göreceli ve subjektif benlikler kapsamın daraltılarak meseleye tüm yönlerden tekillikler bağlamında bakılmasını sağlamış, dolayısıyla daralan kapsamla birlikte meselenin izahı kolaylanmıştır. Kitap bu şekilde “Yaratılış Tekilliği ve İşleyişteki Teknik” adını almıştır.