Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 78.00 TL | 78.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 78.00 TL | 78.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 78.00 TL | 78.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 78.00 TL | 78.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 78.00 TL |
Havale / Eft | 78.00 TL |
Posta Çeki | 78.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
François Marie Arouet de Voltaire’in yoğun bir entelektüel faaliyet içinde sayısız eserler vererek geçirdiği ömrünü üç tutkunun belirlediğini söylemek yanlış olmayacaktır: şöhret, servet ve kudret. Voltaire bu üç tutkusunun da karşılığını fazlasıyla almış, bu arada elbette birtakım bedeller de ödemiştir. Avamın ahmaklık ve barbarlığına olduğu kadar Eski Rejimin çürümüş değer ve kurumlarına da aynı kibir ve hoşgörüsüzlükle meydan okurken çağdaşlarına hoşgörünün ve adaletin erdemini göstermiş, bütün bir Aydınlanma Çağı Fransasını derinlemesine etkilemiştir. Gustave Lanson, onun için, Bize özgürlüğümüzü verdi ve bize adaleti öğretti derken, bu sivri dilli filozofun hakkını teslim etmektedir.
1747de yazdığı Zadig, Voltairein ilk felsefi romanıdır. Kitabın ikinci başlığı Yazgı olmakla birlikte, boş inançların, insani zaafların ve bunların sonucu olan ahmaklıkların eğlendirici bir yergisi olan anlatı, bu ahlaki yaklaşımın ötesinde Leibnizin felsefesini de eleştirmekte, önceden kurulu uyum ve Tanrısal inayet anlayışının karşısına, rastlantıların belirsizliğini ve yine Leibnizci bir kavram olan insanın yeterli neden ilkesi uyarınca özgürlüğünü sahiplenebileceği gerçeğini çıkarmaktadır.
Voltaire, istencimizde olmasa da eylemlerimizde özgür olduğumuza inanmaktadır.